Home > WoRD LiFe > Aidilfitri 2014

Aidilfitri 2014

aidilfitri14

Assalamualaikum. Alhamdulillah, sambutan Hari Raya Aidilfitri tahun ini disambut secara sederhana sahaja. Lebih banyak menghabiskan masa bersama keluarga tercinta serta rakan-rakan sekampung. Syukur.

Categories: WoRD LiFe
  1. August 19, 2014 at 11:53 AM

    Lama tak nampak en amin..tgk2 dah ada janggut..alhamdulillah..sunnah nabi..

    • August 20, 2014 at 10:29 AM

      Hai chekgu myasara, lama ye tak jumpa.

      ate kome dah tue, macam2 bulu dh tumboh kat muka ni.. hehehe

  2. August 20, 2014 at 3:56 PM

    pandei le mike, dah insaf ye tahun ni bang amien, tapi tengok gambor motor, bukan main lagi

    • warungmotard
      August 21, 2014 at 10:47 AM

      Gambo motor tu wajib la bang nandre, minat sejati sejak dari kecik tu. hehe

      Hatta pak aji pakai kupiah pon layan Ducati Monster, apa lagi kita yg tahap hingusan ni. huhu

  3. August 20, 2014 at 3:57 PM

    Kak uda ape cherita?

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s